Monday 4 November 2013

VIVIX [Anggur Muscadine] – Super Grape !!

Anggur Muscadine, ramuan ajaib dalam VIVIX memperbaiki diabetes!



Adakah anda penghidap diabetes? Kencing manis? Alzheimer? Kanser? Artritis? Dan pelbagai penyakit kronik yang lain?
Jom ikhtiar dengan VIVIX SHAKLEE... terdetik untuk share lagi pasal vivix ni memandangkan ramai terutamanya pesakit diabetes atau kencing manis yang datang bertanya tentang suplemen untuk mengurangkan bacaan kencing manis. Harga vivix memang lebih mahal dari vitamin lain kerana KUALITI dan KEBERKESANAN nya. Apalah sangat harga vivix ni dibandingkan dengan kesihatan diri kita yang tak ternilai ni kan?



VIVIX ?
Vivix merupakan suplemen anti-penuaan TERBAIK di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun oleh Shaklee.

Kandungan utama Vivix:
- Muscadine grape
- purple carrot
- Elderberry
- Polygonum Cuspidatum

Keistimewaan Vivix dan bagaimana vivix bantu kurangkan bacaan kencing manis serta memperbaiki masalah penyakit kritikal yang lain :

1. Melawan penuaan pada tahap selular
2. Memelihara kesihatan jantung
3. Memelihara kesihatan otak, sistem imun
4. Memelihara kesihatan sendi
5. Perlindungan anti-oksidan, baik untuk pesakit kanser
6. Peningkatan tenaga pada tahap selular

FAKTA :
Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol ( kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

Dipetik dari kosmo:

Resveratrol pada hakikatnya juga telah lama menjadi fokus penyelidikan golongan saintis di serata dunia. Dalam tempoh hampir dua dekad, lebih 2,000 eksperimen berbeza telah mencungkil rahsia dan impak ke atas kesihatan.

Resveratrol biasanya diekstrak daripada biji dan kulit anggur muskat (muscadine). Buah muskat yang jauh lebih besar daripada anggur itu subur di kawasan Tenggara AS yang beriklim panas.


"Saiz sebuah muskat ialah sekitar lima sentimeter (sm) iaitu seakan-akan sebiji plum. Menariknya, di dalam biji muskat ini, terdapat satu kromosom tambahan (20 kromosom berbanding anggur lain yang hanya mengandungi 19 kromosom)."


"Kromosom tambahan inilah yang dipercayai membekalkan sejenis nutrien antipenuaan khas. Malah, kandungan kompaun polifenol dalam buah muskat adalah 40 kali ganda lebih tinggi daripada yang terdapat dalam wain merah," jelasnya sambil memberitahu buah muskat cukup popular sebagai anggur nombor satu di AS.


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2010&dt=0122&pub=Kosmo&sec=Pesona&pg=ps_01.htm

Untuk testimoni vivix shaklee klik link dibawah (credit to sis Iffah Anuar):
https://facebook.com/notes/iffah-anuar/shaklee-vivix-testimonial-collection-international-user/10150415902471790

http://wardazri.blogspot.com/search/label/testimoni%20Vivix

Rasanya masam manis... hanya sesudu saja sebelum tidur. Sangat sesuailah untuk mereka yang tak suka telan tablet atau pil banyak2 ni kan.
 Mahu cuba? Harga vivix yang pastinya rendah saja dari saya. Mampu mengurangkan risiko pelbagai penyakit seperti kencing manis, alzheimer, artritis dan pastinya untuk awet muda.

untuk harga special, sms/whatsapp 0137385750. Beli 2 botol dah boleh dapat FREE MEMBERSHIP !



No comments: