Saturday 19 January 2013

ANDA NAK CANTIK X??


ANDA NAK CANTIK X??

Assalammualaikum.....


Salam....nak cantik tak? siapa tak nak cantik kan...sume nak. even lelaki pun nk...yg jenis maskulin gitu...yok!


testimoni ni. salah satu nya...saya share kt cni ye! 


CANTIK X??  nampak sgt beza kulit dia...walaupun dah guna lama tapi sbb tak give-up , dengan izin Allah  miracle tu ada...



Seperti apa yg beliau kata:

"Saya consume vitamin utk skincare (esp, vit c, vit e dan bcomp) selama 6 bulan konsisten. Memang kesannya agak lambat pada saya. Tapi sebab yakin dan inginkan kesihatan dalaman, sy teruskan makan dan hasilnya sekarang memang sgt berpuas hati."

dan lagi:

"Jd pd kalian yang masih belum nmpk sebarang perubahan, bersabarlah dan konsisten. Insya'Allah.." 

[Najihah Sudi]


Nak tahu apa yang beliau ambil? 
haaa.... jom CHECK IT OUT!







Sebenarnya beliau telah mengambil suppliment SHAKLEE seperti berikut:

1) ESP - enegizing soy protein
2) Vita-C
3) Vita-E
4) B-Complex


KESIMPULANNYA....

Apa pun yg kita buat, mesti sabar & istiqamah pasti ada hasilnya. 
In Shaa Allah...
Dan nak cantik kene usaha baru dapat hasil. ye x? 


*sebarang pertanyaan mengenai product boleh hubungi saya di email shaznialqis@yahoo.com atau tinggalkan comment untuk saya jejak anda!


TERIMA KASIH!

No comments: