Saturday 12 January 2013

Herb-Lax

Mulakan langkah pertama dengan Herb-Lax sebelum mengambil suplemen lain...Nak tahu apakah sebab2nya, meh baca sini k...
  • Sistem penghadaman yang baik adalah asas kepada tubuh yang sihat. Semasa proses pembersihan badan, bahan buangan akan disalurkan kepada 5 organ perkumuhan yang utama untuk dikumuhkan iaitu kulit, buah pinggang, kolon, paru-paru dan hati.
  • Jika kita berusaha untuk membersihkan badan kita tetapi membiarkan sisa buangan terkumpul dengan banyak di dalam organ perkumuhan tanpa memastikan ia dibuang dengan cara yang sepatutnya, sisa buangan ini pasti akan diserap semula ke dalam sel badan kita.
  • Badan yang dibebani dengan kandungan toksin akan menunjukkan simptom-simptom seperti penghadaman yang tidak sempurna, sembelit, kembung perut, kelesuan, berat badan naik, keadaan kulit yang tidak sihat, tekanan mental, tidur yang tidak lena, ruam kulit, sakit tekak, daya tumpuan lemah, sakit kepala, mulut berbau, tahap glukos darah yang tidak seimbang, mukus berlebihan dan badan berbau.
  • Kenapa kene detoks/mencuci usus penting sebelum mula mengambil suplemen? Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.
  • Juga membantu mengurangkan risiko kanser kolorektum yang merupakan kanser utama menyerang kaum lelaki, ketiga kepada kaum wanita dan kedua kepada rakyat Malaysia. Kanser ini amat berbahaya dan tidak boleh dipandang remeh terutama kepada kaum Cina sebagai penghidap tertinggi, kaum Melayu yang kedua dan ketiga kaum India.

 Bagaimana untuk membuang toksin dalam badan?? Cubalah Herb-Lax Shaklee ini...


****************************************************


Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan
sebarang pertanyaan, boleh ajukan di SINI
Untuk dapatkan Herb-Lax Shaklee, boleh hubungi saya;
[Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia termasuk Sabah/Sarawak dan juga luar negara bagi yang berminat]
[ Cash On Delivery C.O.D di Cheras & K.Lumpur]

NORAZAH MD.SARIP (AZAH)
SHAKLEE ID : 877223
012-9735324 (SMS / CALL / WHATSAPP)
BBM PIN : 23B01925
E-MAIL : shaznialqis@yahoo.com

No comments: