Google+ Followers

TQ KLIK ;)

Thursday, 7 November 2013

TESTIMONI ALFALFA SHAKLEE KATEGORI 18SX

Testimoni Alfalfa Shaklee 

1001 kebaikkan alfafa 
~~~~~~~~~~~~~~

 Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia.
 Melegakan sakit sendi dan belakang.
 Menghilangkan kelesuan dan tekanan
 Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ (alfalfa Shaklee mengandungi minyak Peppermint)
 Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).
 Merawat arthitis
 Bagus untuk elergi dan ekzema
 Merawat athma
 Mencuci usus bagi membuang toksin (Sesuai untuk mereka yang ada masalh berat badan dan masalah kulit)
 Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkitan dalam buah pinggang
 Meneutralkan asid dalam badan
 Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita)
 Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita)
 Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).
 Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita)
 Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
 Meningkatkan stamina seorang suami
 Melegakan sembelit (dengan syarat perlu minum air dengan secukupnya sekurang-kurangnya 3 Liter sehari)
 Membuang angin dalam badan
 Dan banyak lagi untuk disenaraikan

Harga Runcit
Alfalfa (Small) RM53 (WM), RM56 (EM)
Alfalfa (Large) RM97 (WM), RM102 (EM)

Nak Order? Tanya harga saya dulu ya! Dptkan diskaun istimewa 
Contact me via

>SMS / Whataspp : 012.9735324 (azah)



TESTIMONI ALFALFA SHAKLEE KATEGORI 18SX
AMARAN: ENTRI INI SESUAI UNTUK MEREKA YG SUDAH BERKAHWIN SAHAJA!

Ini testimoni pengguna Alfalfa dan pengedar sah Shaklee.. Nama yg digunakan bukan nama sebenar untuk mengelakkan sebarang masalah . Testimoni adalah BENAR, bukan rekaan dan ia benar-benar terjadi.

Puan Ani
"Saya makan Alfalfa 8-10 biji sehari. Susu badan maintain, anak dah setahun 3 bulan. Kadang-kadang jika anak menyusu sebelah, sebelah masih meleleh. Keputihan totally gone. Grip superb. Kalah kacip fatimah dan manjakani. Tapi water intake mesti disiplin."

Puan Lyana
"Yana makan 5 pagi, 5 malam. bangun pagi sure bengkak-bengkak susu"

Puan Ana
"Suami saya makan 10 biji sehari, saya test untuk hilangkan bau badannya yang tengik apabila balik kerja (mekanik). Alfalfa patut diberi pujian. Suami saya hilang bau badannya dalam masa 5 hari lepas konsisten makan alfalfa 10 biji sehari. Alfalfa tak boleh menandingi deodorant. terima kasih Alfalfa menyelesaikan masalah saya."

Puan Aisyah
"Saya makan 10 biji sehari konsisten. Mula-mula tak rasa apa2..lepas 5 bulan, senyumm..takperlu kata apa2"

Puan Mariam
"Saya makan 6/8 biji sehari, hampir sebulan. hubby tiba-tiba tegur, kenapa ketat sangat. senyum jerr.. fuhh tak payah kacip fatimah sudah."

Puan Lynda
"lynda makan 10 biji sehari setiap hari dh hmpir 3 bulan.....memang best,xda alfalfa,x senang duduk...kesannya,susu memang x penah kurang,kadang2 tengah salin baju nak mandi habis lencun satu bdn,susu bocor...hehe...memancut mcm paip pecah...mandi susu lah jawabnya....badan bertenaga, masalah sembelit dh hilang,masuk tandas 2 3 minit,selesai....perut dh tak buncit,berat dh turun 6 kilo tanpa diet,alahan
pada seefood dan gigitan nyamuk dh lenyap x kunjung tiba,GRIP?????x yah tanya la,macam anak dara 
wooooo....huahuahua....ha satu lagi,kencing kotor pon dah baik...hehe...dulu kalau kencing kotor ni menyerang, jangankan nak buang air kecil,tengok tandas pon takot dh....nangis2 nak buang air kecil....sekarang tak dh,kalau jadi pon tak sampai 2 hari dh ok..... "

Puan Nor

"masa pantang xtau mcamana nk amik.. terus mkn ikut kat botol 10bj sekali..masa tu lum jadi ahli lagi.. byk baca on9,pastu ada kenal sorng akk kat opis yg jual. so,belilah dgn dia. xtya pun cara mkn. beli pun kongsi ngan member.. masa sblm bersalin sy mkn, (nasib xjadi peape).- sy czer,.tp pas operat tu sy blh bgn terus tanpa rasa sakit..org katil sbelah pitam,muntah2..huhu..n dh dok kat wad, sy bgn sndrii g toilet terus mbuang..sgtlah lawas...tp xbestnye ank lak kena jaundis. huuuhuu..xtau sbb alfalfa ni,sbb xtau pape psl vit ni. Dlm pantang teruskan juga, bdn sgt cergas..susu penuh,basah baju klo bby lambat bgn smpai alas dgn kain lampin..(nmpk besau jer)..smpai kejut bby nk susukan dia..naik kje,sekali pam dpt 6btol 4-5oz 
penuh...smpai xckup btol.. dan penurunan berat badan yg sgt bykk..dari 75kg last peknen(sblm peknen 68kg), hbs pantang jadik 55kg..(kurus melayanglah pulak..) dan cik'V' sangatlah grip oo...cm ank dara balik..huhuu..hasben pn ckp gitu..*_*.. bdn mmg panas,tp bgus gak..bila bdn pnas kt pun byklah minum air..hehe.."

Puan Ifa

"berita panas...berita panas.... Mari berkongsi dgn ifa rahsia terbaru testimoni myself. ahaks.....jgn ketawa ya..... Perkongsian berilmu utk manfaat semua.

Mumy: pa, papa rasakan mcmn performance mumy lps bersalin mia?

Papa: best.....lg best dari dulu ms lps bersalin isya.

Mumy: (dlm nada tersenyum n buat2 x fhm) emmmm....best knp ek... apa yg best nye..... mumy rasa sama jerk....

Papa: lain, lain sgt drpd dulu. rs best, tu yg hr2 nak tu. heheheh.... (mumy dh tersenyum lebar nih....) rs ketat  sgt. ms lps bersalin isya dulu rs longgar lh sket, lps mia nie, lain betul. mantap, abis la mumy lps nih..... tiap2 mlm 'seround' yer....

Mumy: ape la papa nih....hehehehe (suka giler ifa.....suka tahap gaban sbb dipuji sebegini....) penat la mumy.mane boleh hari2. pengsan la mumy cam nih.....

Papa: ahhhh....x kira, ape guna implanon kalu x di digunakan....hehehehe..... mumy cergas aje lps amik shaklee. semua benda mumy blh buat. pagi2 dh bangun awal, buat keje sampai mlm, masak utk papa, siapkan anak, kemas umh, melayan papa lagi. alhamdulillah, mkn shaklee ade perubahan.

Mumy: alamak...menyesal lah cam nih mumy amik implanon.....kalu papa nak men hari2 ngan mumy....sbnrnyakan, papa nak tahu x mcmn blh jd camtu...
Papa: mumy mkn ape......
Mumy: hahahah.....rahsia lah..... (sambil berbisik pada suami). 
hahahahhahahahahahahahahahahahahahaha............

Itu lah rahsia ifa skrg nih. Perkara yg x pernah ifa fikir n mimipikan pun (pujian dr hubby tentang nikmatnya hubungan suami isteri) mendapat pujian selama ini. 
Nak tahu rahsianya.............ALFALFA LAH...... betul, ifa mkn mmg niat utk tambahkan susu ibu, sbnrnya ifa dpt tahu alfalfa ni juga utk eratkan hubungan suami isteri, tp x lh sampai tergerak hati nak niat ke arah itu. tapi, pujian suami 3 hari lepas benar2 memeranjatkan ifa. x sangka. selama 4 bulan pengambilan set 3M Platinum sejak dari dalam pantang lagi secara konsisten n disiplin, ini lah hasilnya.... pertambahan susu ibu sekaligus memberikan kenikmatan dalam hubungan suami isteri yg menjadi faktor kebahagiaan rumah tangga kami. Benar, setiap usaha yg istiqamah pasti akan dapat hasilnya. dan sekarang, ALFALFA benar2 menjadi produk kepercayaan n semestinya ada dlm list kehidupan ifa. x sia2 melaburkan RM466 pada ketika itu (sblm bersalin, walaupun waktu itu mengalami masalah kewangan), kerana hasilnya sangat2 menakjubkan dan merasai perasaan yang x pernah dirasai ketika dipuji oleh hubby.

Jutaan Terima kasih MIA kerana memperkenalkan shaklee kpd ifa n mempercayai ifa dalam menjalankan bisnesnya. Ifa xnk dh bertukar pada mana2 supplement yg lain. shaklee adlh penghujung bg segala percubaan ifa selama ini. ifa benar2 jatuh cinta dgn shaklee.

Bagi kaum ibu diluar sana, jika anda telah mangamalkan alfalfa secara istiqamah n berdisiplin, nantikan hasilnya....tidak perlu kita mencuba produk yg memberi kesan sampingan, cukup dgn hanya alfalfa dan tambahan supplement lain. Terima kasih Ya Allah kerana telah memakbulkan doa ifa selama ini."

Hehe..jadi macam mana? Adakah anda ingin jadi sihat, ceria 

bahagia seperti Puan-Puan di atas ini? Jom kita 

amalkan Alfalfa Complex Shaklee yang sangat sesuai untuk semua 

masalah kesihatan ini.



Dapatkan Alfalfa Complex anda hari ini juga!!
sms/WASUP 0137385750 (Azah)
fb page: Momshealth&beauty

No comments: