Monday 23 June 2014

SET BERPANTANG SHAKLEE

Selain pemakanan, pengambilan jamu atau herba juga biasanya diamalkan untuk pemulihan dalaman. Tapi, sebenarnya, tak semestinya pemulihan dari dalam hanya dengan jamu dan herba sahaja. Sebenarnya, berpantang dengan vitamin adalah lebih mudah dan selamat, serta dijamin tiada kerisauan. Malahan, berpantang dengan vitamin anda tidak perlu stop makan vitamin sekiranya anak anda mendapat jaundice (demam kuning), dan vitamin yang sama anda boleh teruskan pengambilan sepanjang journey penyusuan.

Hakikatnya, semasa di dalam pantang, ibu-ibu sering mengalami kekurangan zat, mineral dan vitamin yang diperlukan oleh tubuh. Oleh itu, pengambilan suplemen tambahan sangat-sangat digalakkan agar kekurangan tersebut dapat ditampung oleh suplemen-suplemen yang diambil semasa dalam pantang.

Vitamin-vitamin yang Dicadangkan Sewaktu Berpantang :

-> Vitalea 
-> B-Complex 
-> Vitamin C 
-> Zinc Complex 
-> OsteMatrix 
-> ESP

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=65c96426005efcd873dd2a5fd00d3c36





Testimoni Set Berpantang Shaklee :

Syukur alhamdulillah. Semakin ramai ibu-ibu yang mempercayai keberkesanan suplemen Shaklee dalam melestarikan kesihatan mereka.Jom baca pengalaman mereka :







Pengalaman ibu bersalin yang amek ESP…awesome!



Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan
sebarang pertanyaan, boleh ajukan di SINI
Untuk dapatkan Ostematrix Shaklee, boleh hubungi saya;
[Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia termasuk Sabah/Sarawak dan juga luar negara bagi yang berminat]
[ Cash On Delivery C.O.D di Cheras & K.Lumpur]

NORAZAH MD.SARIP (AZAH)
SHAKLEE ID : 877223
013.7385750 (SMS / CALL / WHATSAPP)
E-MAIL : shazdeshoppe@gmail.com

No comments: