Thursday 9 October 2014

PHTOCOL-ST



Adakah anda mengalami kolestrol yang tinggi? Jangan risau, Shaklee memperkenalkan supplement baru bernama Phytocol Shaklee. Untuk pengetahuan, Phytocol Shaklee merupakan salah satu produk Shaklee yang mampu menurunkan paras kolestrol didalam badan anda.

Apa itu Phytocol-ST?
Phytocol-ST ialah suplemen anti-kolesterol yang mengandungi phytosterols iaitu sebatian sterol dan stanol dari tumbuh-tumbuhan yang serupa dengan kolesterol. Sterol tumbuhan telah terbukti mampu menurunkan paras kolesterol dalam darah seterusnya mengurangkan risiko penyakit jantung koronari dan strok termasuk masalah tekanan darah tinggi, penyakit hati dan masalah kesuburan.



Hytosterols (molekul hijau) akan membentuk lapisan disekeliling kolesterol (molekul kuning) lalu menghalangnya dari menyerap kedalam salur darah. Kolesterol yang tidak diserap ke salur darah akan disingkirkan dari tubuh.

Oleh itu, apabila kolesterol dalam salur darah berkurangan, paras kolesterol akan menurun dan penyakit seperti penyakit jantung koronari dan strok dapat dicegah. Masalah kegemukan akibat kolesterol juga dapat diatasi.

Ini adalah cara untuk mencegah masalah kolesterol secara semulajadi yang paling selamat.

Jom kita lihat apa keistimewaan Phytocol Shaklee :

Pengambilan makanan berlemak adalah punca kolesterol tinggi dan kolesterol tinggi adalah punca kepada penyakit jantung dan serangan strok. Bagi mereka yang suka makan makanan berlemak, akan mengalami masalah kolesterol tinggi. Kalau ingin memelihara kesihatan, Phytocol-ST boleh membantu anda menangani masalah kolesterol. Saya percaya ramai yang mengalami masalah kolesterol tinggi cuma tak sedar je..jangan sampai terlambat, cegah sebelum parah ye!



Berminat?
Boleh hubungi saya melalui sms/whatsapp : 0137385750
atau email : shazdeshoppe@gmail.com

No comments: