Google+ Followers

TQ KLIK ;)

Tuesday, 18 November 2014

Tips Hilangkan Jerawat Dengan Cepat

5 tips mudah hilangkan jerawat ;

Tips #1:
Bawang putih terkenal dengan sifat antibiotik semulajadi. Potong bawang putih, dan sapu pada mata jerawat.Kalau nak tumbuk pun boleh, dan sapu pada jerawat. Insya-Allah hilang lah nanti.

Tips #2:
Ubat gigi - Sapu sikit ubat gigi kat jerawat, nanti dia kecut sikit. Saya dah pernah cuba ni. Sikit lah hilang nya. Kalau nak hilang lagi cepat, jap, baca dulu sampai habis 

Tips #3:
Betik kaya dengan Vitamin A yang bertindak sebagai antioksidan.Blend betik, sapu dengan hampasnya sekali ke muka yang berjerawat. Lepas 20 minit camtu cuci & bilas dengan air suam.

Tips #4:
Madu - Campurkan 2 sudu besar madu dengan sedikit serbuk kayu manis. Serbuk kayu manis ni, just tumbuk kayu manis sebatang tu pun dah ok. Kemudian sapu kat muka.Biar 5-10 minit, pastu cuci dengan air suam. Madu bersifat antibakteria dan kelikatan madu dikatakan boleh menarik keluar kotoran jerawat.

Tips #5:
Vitamin E Shaklee
This one is my favorite way untuk jerawat.
Just sapu je kat tempat jerawat tu, tak kisah lah jerawat tu dah ada mata, nanah atau baru nak keluar, sapu je...pastu bila kering cuci dgn air.
Insyaallah jerawat akan kecut!

Vitamin E (120 biji-sebiji sehari)
Jimat utk penggunaan 4 bulan..
Nak harga lagi jimat?

¤ Sms@wasup : 0137385750
¤ Email : shazdeshoppe@gmail.com



posted from Bloggeroid

No comments: