Google+ Followers

TQ KLIK ;)

Monday, 17 October 2016

ALFALFA UNTUK IBU MENYUSU

Selamat petang uoolss πŸ˜ƒ
Teatime ape tengahari nie?
Waktu camni mesti ade yang tengah scroll fesbuk, instagram & google kan πŸ˜
Meh baca jap akak nak sharing sikit ye πŸ˜‰
Nie testimoni akak sendiri πŸ˜Š
Nak citer sikit khas untuk ibu yang berpantang. Menyusu anak & untuk kesihatan dalaman & luaran gitu πŸ˜‰
#Alfalfa terbaik utk ibu selepas bersalin tau? Nak tau kenapa?
Dulu selepas berpantang anak ke 3 akak memang konsisten amik alfalfa sehinggala sekarang dah masuk anak ke 4 akak masih amalkan lagi untuk detoks & milkbooster pulak..



Kesannya :
Badan rasa ringan, cergas, melawaskan pembuangan & dalaman pun tip top. Sebab ape alfalfa ni ala2 kacip fatimah moden tau πŸ˜
Alhamdulillah akak hanya amik 3biji je sehari sebelum tido dah dapat kesan yang sangat best! So korang kena cuba baru tau hasilnya πŸ˜ƒ
Kalau nak lebih maintain slim macam akak amik sekali dengan lecithin...
Sebab itulah rahsia akak maintain berat badan walau anak dah masuk 4 orang!hehee... Insya allah konsisten mesti dapat hasil kebaboommmm πŸ˜

No comments: