Wednesday 23 January 2013

FAMILY WELNESS SET


Salam maulidur rasul... Entry kali ni sy nk share mengenai Family Welness Set lak! Sejak saya menggunakan Shaklee 5bulan yg lepas (walau orang lain lagi lama dari saya mencuba Shaklee..tapi saya bersyukur ditemukan Shaklee di saat itu..Better late then never right??)...Set ni memang WAJIB bagi saya. Saya add on dengan ostematrix, alfafa, lecithin untuk pecahkan lemak saya dan juga vitamin E untuk masker . Setiap vitamin ni memainkan peranan yang berbeza....Lagi2 saya adalah ibu menyusu dan nak hilangkan parut saya serta dapatkan kulit yang cantik dan takde tompok2..Tapi..yang basic perlu ada adalah Shaklee Family Welness set ini...kenapa saya cakap macam tu? Jom kita kenali setiap produk dalam Shaklee Family Welness set ni...

Haaa....ni dia....keterangan tentang setiap vitamin dalam set Shaklee Family wellness ni...tunggu apa lagi? Kalau anda fkirkan anda perlukan vitamin2 ni...jom cuba sekarang...anda boleh hubungi saya untuk dapatkan special price, konsultasi percuma, after sales service secara berterusan, dapat join group tertutup kami untuk perkongsian tentang masalah kesihatan dan maklumat berkenaan produk Shaklee...dan yang pastinya...anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan budget yang anda ada! Saya akan recommend kan vitamin yang sesuai dengan budget anda dan terangkan kenapa anda perlukan vitamin2 tersebut...

Boleh hubungi saya di 
shaznialqis@yahoo.com atau sms/whatsupp 0129735324 untuk sebarang pertanyaan:)

**Produk ini tidak bertujuan untuk merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. sila dapatkan nasihat doktor anda terlebih dahulu.

No comments: