Thursday 31 January 2013

SET KESUBURAN


Rujukan :Kalau berkemampuan :

ISTERI :

ü  ESP
ü  Vitalea
ü  B com
ü  Vitamin C
ü  Alfalfa ( hanya option terutama yg sakit bila bersama)
ü  GLA jika period tak regular

SUAMI :

ü  ESP
ü  Vitalea
ü  B com
ü  Vitamin C
ü  Vitamin E
ü  Zinc

 INFO TAMBAHAN :
ü  Bagi pesakit yang thalasemia atau apa shj alahan....then remove product dari list contohnya vitalea tak boleh utk pesakit talasemia then tak perlu amik.

ü  Namun, tekankan juga doa+solat hajat. Banyakkan zikir. Tekankan supplement sebagai salah satu cabang usaha. JANGAN janji apa2, sebab ada kes, bila ambil vitamin, tak dpt baby... salahkan kita. dan kalau boleh cdgkan untuk ambil fullpack... kenapa ya? sebab vitamin ambil masa utk repair sel, sekurang2nya 90 hari.

ü  Bagaimana pengambilan supplements Shaklee boleh membantu merawat masalah kesuburan (infertility) ini?

ü  Sebelum saya terlupa, ingin saya kongsi di sini, apakah vitamin yang sesuai untuk masalah kesuburan ini. Saja dikongsi di sini, sebagai rujukan di kemudian hari.

ü  Vitamin Asas(1) Vita-Lea (Multivitamin)(2) Vitamin C(3) B-ComplexVita-Lea, B-Comp & Vit-C adalah vitamin asas, dan tunjang utama untuk kesihatan badan.

ü  Vitamin Kesuburan(4) Vitamin ESelain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain, ianya amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita.

ü  Zink digunakan untuk kesuburan bagi wanita kerana zink akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina. Bagi kaum lelaki, zink merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone dan memberikan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum. Selain itu, zink berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA (Deoxyribose nucleid Acid).

ü  Alfalfa Sangat baik diamalkan oleh wanita, membantu atasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut/ sakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid (makan alfalfa bersama kalsium), dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah).

Kita merancang, Allah jua yang menentukan segala...tapi kita perlu berusaha kan...

- Credit Kak Cery

****************************************************
Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan
sebarang pertanyaan, boleh ajukan di SINI
Untuk dapatkan Set Kesuburan, boleh hubungi saya;
[Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia termasuk Sabah/Sarawak dan juga luar negara bagi yang berminat]
[ Cash On Delivery C.O.D di Cheras & K.Lumpur]

NORAZAH MD.SARIP (AZAH)
SHAKLEE ID : 877223
012-9735324 (SMS / CALL / WHATSAPP)
BBM PIN : 23B01925
E-MAIL : shaznialqis@yahoo.com


No comments: