Saturday 19 January 2013

TESTIMONI AKU & SHAKLEE


Slm syg pembaca blog! Mlm ni midnight & sy nk share lg tentang produk shaklee... terujanya saya dgn produk ni buat saya nk share n share lg...heheee! Di sini saya nk share tentang nk kurus n slim n maintain gitu! Mungkin ada sesetengah orang boleh kurus sebab wat senaman setiap hari dan amalkan cara hidup sihat terutama mereka yang mempunyai metabolisme yang sangat tinggi, tapi bagi saya, saya tetap perlukan ejen pembakar lemak ini iaitu Omega dan Lecithin. Bagi yang serius nak slim, sila dapatkan allfalfa dan herb lax untuk proses detox yang best! Bagi yang takut gemuk kerana air, saya sarankan seminggu atau 2 kali sebulan pergi berurut. Ia sangat membantu selain bersenam setiap hari....
Namun apa pun perlu anda ingat, nak kurus, slim TAK BOLEH hanya bergantung pada supplement semata-mata , kita perlu amalkan cara hidup yang sihat, makanan yang sihat, serat yang banyak serta air yang mencukupi barulah semuanya seimbang.” Disamping itu kita perlu bersabar & beristiqamah kerana xsemua org dpt kesan yg sama! Kalau nk cantik biarlah yg xmerosakkan kesihatan kita...kebanyakan produk yg cepat kesannya tu ade kesan sampingan..tp produk shaklee tiada bahan kimia, sebab itu kita kena mkn dgn konsisten & bersabar dgn hasilnya nanti...

“ SHARING IS CARING “

No comments: