Google+ Followers

TQ KLIK ;)

Tuesday, 4 November 2014

BAKAR LEMAK DENGAN OMEGA GUARD



Omega Guard Membakar Lemak & Mengempiskan Perut



Haa tu dia kalau ingin mengempiskan perut. Omega Guard Shaklee sangat berkesan tau utk membakar lemak kat perut tu secara selamat & semulajadi.


Sbb Omega Guard nie dihasilkan daripada minyak ikan berkualiti tinggi & diakui mempunyai peratusan kandungan omega tertinggi di pasaran!
Tapi jgn lak mengharapkan amik Omega Guard je, cara pemakanan pun kena betul, jgn mkn mcm naga tasik cini pulak..kesan dia tu nanti sendiri mau ingatla kann..
Sbb nama pun semulajadi yg selamat kann..tapi kalau kita makan apa sahaja pun boleh kurus, cuba kaji semula ‘ubat’ anda itu, bimbang nanti menjadi racun dalam jangka masa panjang….so pilihan di tangan anda!
Namun begitu, mengharapkan pengambilan Omega Guard sahaja tanpa cara pemakanan yang betul, tanpa agihan kalori yang baik, tidak juga memberi kesan yang sempurna.

Omega Guard

Cara Pengambilan Omega Guard

Untuk baker lemak & kempiskan perut :
- Omega Guard boleh diambil 3 biji setiap pagi sebelum sarapan.
Selain membakar lemak dan mengempiskan perut, omega secara umumnya juga berfungsi sebagai penghubung sel-sel otak.
Omega Guard memang sesuai diberikan kepada kanak-kanak satu tahun ke atas :
- Bagi sebiji pada sebelah pagi, sebelum sarapan.
Anak-anak saya memang suka, dia kunyah mcm gula2 je..tak sah kalau tak makan setiap hari. Walaupun pada saya rasanya agak hanyir ikan, tetapi anak-anak saya dengan selamba jer kunyah macam gula-gula! Hehee…
Cubalah, berikan kat anak-anak kesayangan anda Omega Guard setiap hari, supaya sel-sel otak mereka sentiasa berhubung..
Bila amalkan Omega Guard setiap hari. Selain mengempiskan perut, juga dapat meningkatkan kecerdasan minda anda.
Setiap suplemen perlu ambil dgn konsisten dgn hasil yg maksimum!

Banyak sangat khasiat omega nie.. mmg berbaloi dgn harga!
Tak percaya cubalah sendiri, pasti akan nampak hasilnye! Insyaallah...

Nak join Promosi Twin Pack?
Ade Diskaun 5% & konsultasi berterusan ye!

Azah (ID : 877223)
♥ sms/whatsApp: 013-7385750
♥ Emel : shazdeshoppe@gmail.com
♥ Fb: www.facebook.com/momshealthbeauty 
** sila klik LIKE utk info terkini





No comments: