Monday 3 November 2014

Shaklee merubah hidup saya!

Pejam celik kejap je dh nak masuk tahun 2015 ye! Bermakna dah 2 tahun sy bersama dgn shaklee! Hanya dgn bermodalkan RM65 shj!



Mungkin ada lagi yang tak tahu, walaupun saya sekarang nie bekerja & bergaji. Tapi sy suke berkongsi dgn orang tentang kecantikan & kesihatan dgn Shaklee. setiap bulan, gaji saya naik bermula dgn RM350 sebulan. SEBULAN okeyyy! Increment nie tiap2 bulan tau bukan tahunan! Macam2 tau boleh buat dengan RM350 sebulan tu, bukan semakin turun malah makin naik ok silap-silap boleh menabung pergi haji. Syukur alhamdulillah!
Haa sbg contoh cuba anda kira. Jika kenaikan anda konsisten RM350 sebulan, bermakna kenaikan gaji anda setahun adalah berapa? Wow beribu tu! Banyak tu, dah macam bekerja sebagai CEO tau...
Kenaikan gaji shaklee sebulan pun tidak tetap dan ia boleh meningkat seberapa banyak yang anda mahu & usaha! Anda yang tentukan gaji anda sendiri. Bestkan Shaklee bagi kenaikan gaji sy start dari RM350 sebulan.
Sebenarnya, kenaikan gaji ini bukanlah hanya goyang kaki tak buat ape ye! Dapatkan mentor & dengar cakap mentor kalau nak berjaya! Semuanya dgn Fokus & usaha saya yg berpenat lelah, bersusah payah sharing dengan semua orang tentang produk shaklee!
Seronok sangat tau sebab hanya dengan sharing je boleh dapat duit sebanyak itu. Semoga saya semakin kuat, bersemangat bersama Shaklee dan Allah melimpahkan rezeki yang berkat & melimpah ruah buat saya dan anda sekeluarga. Aamiin ya rabb! Insyaallah bila ade usaha pasti ade jalannye..

"Shaklee merubah hidup saya"

♥ Seronok bersama shaklee ♥

¤ Azah
¤ SID : 877223
¤ Call/Sms/Wasup : 0137385750
posted from Bloggeroid

No comments: